SEO & Google AdWords
Ring på: 22 14 57 38

Blog

Mere end 75% af søgninger resulterer i et klik

Når man søger i en søgemaskine er det ikke altid, at søgningen resulterer i, at man rent faktisk klikker videre til en side, der fremkommer i søgeresultatet. Det kender du sikkert også selv – en gang imellem er de hjemmesider, der dukker op ikke nogle, der lige

Læs Mere

3 segment målinger du bør foretage i AdWords

PPC – Pay Per Click – markedsføring handler især om tal og masser af data. Og det uanset om du kører kampagner på Facebook, Bing/Yahoo eller Google AdWords, som denne artikel omhandler. Hvis du ikke er interesseret i tal, så er det svært at blive rigtig god

Læs Mere

Få mere ud af Google Analytics – SEO Dashboard

Der er kommet mange nye funktioner til Google Analytics over det seneste stykke tid og det er mit indtryk – som jeg ser det hos mange nye kunder – at de færreste gør brug af de mange muligheder for at præsentere relevante data på en overskuelig måde

Læs Mere

Kvalitetsresultat – Google Quality Score

Kvalitetsresultat eller Quality Score er et begreb Google anvender i AdWordssystemet og som har en afgørende betydning for dine annoncers visning og placering samt ikke mindst, hvad du skal betale pr. klik. I denne artikel vil jeg beskrive, hvordan kvalitetsresultatet anvendes og gå lidt bagom AdWordssystemet og

Læs Mere

Indhold er det vigtigste element i SEO

Google justerer løbende sin søge-algoritme for at give brugerne de bedste søgeresultater på hver enkelt søgning og for at komme manipulation af resultaterne til livs eller i hvert fald få skåret ned på dem. Inden for de sidste par år har der været et par store opdateringer,

Læs Mere

En enkelt Analytics rapport kan forbedre din SEO

For nogle uger siden besvarede jeg et SEO spørgsmål på LinkedIn, der gik på, hvordan man i Google Analytics kan se, hvilke søgeord en bruger har brugt, før han lander på en bestemt landingsside. Selve svaret på spørgsmålet er forholdsvist simpelt men anvendelsen af de fremkomne data

Læs Mere

9 tips til bedre AdWords rapportering

Så er vi nået til endnu en artikel med gode tips og råd om Google AdWords. Du kan finde links til de øvrige artikler i serien nederst på denne side. I denne artikel ser vi lidt nærmere på analyse og afrapportering af dine resultater i AdWords. Først og

Læs Mere

Fordobling af CTR for australsk vin – annoncevinder

Vin er et markant interesseområde for mange. Det mærkes også i Google, hvor der dels søges efter en masse information om alverdens forskellige vinområder men også søges mere konkret, når man skal ud og købe vin – enten online eller i en fysisk butik. Ugens eksempel på

Læs Mere

9 tips til bedre budstrategi i AdWords

I forrige artikel i vores AdWords-serie så vi på 6 måder du kan spare penge på i AdWords. I denne artikel fortsætter vi lidt i samme spor, idet du her får 9 gode tips til at forbedre dine bud i AdWords, så du kan få større ROI for

Læs Mere

169% stigning i CTR for investeringsprojekt – Annoncevinder

Denne uges AdWords annoncevinder er taget fra en kampagne med et investeringsprojekt i vindmøller. Der er tale om et såkaldt skattebegunstiget projekt, som især markedsføres i november/december måned til skatteplagede danskere, der ønsker at spare i topskat. Annoncegruppen, hvor annoncerne indgik, indeholdt søgeord, der alle havde tilknytning

Læs Mere