Dette er den første artikel med tips og tricks om annonceforbedringer i Google AdWords baseret på resultater, som nogle af Agilitors annoncører har opnået. De enkelte cases, der beskrives her, har haft en væsentlig forbedring i CTR og/eller konvertering blot ved at ændre annonceteksten i deres AdWords annoncering. Resultaterne
Læs Mere →Vi fortsætter serien med gode AdWords tips, der alle kan hjælpe dig med at få en mere effektiv Google AdWords kampagne. Du finder links til de øvrige artikler nederst på siden. I denne artikel ser vi på 6 måder, som du kan anvende til at nedsætte det beløb,
Læs Mere →I forbindelse med en søgeordsanalyse for en kunde, faldt jeg forleden tilfældigt over et søgeord med nogle lidt spøjse Google AdWords annoncer i søgeresultatet. Jeg blev i hvert fald selv meget forundret, da det efterhånden er sjældent, at samtlige Google AdWords resultater ikke har søgeordet indeholdt i annoncen.
Læs Mere →Bag enhver landing page er der et formål og en strategi. Sådan burde det være, men desværre er det ofte langt fra tilfældet. En landing page er, som navnet antyder, en side som en (potentiel) kunde lander på i sin søgen efter en løsning på en bestemt
Læs Mere →Her kommer tredje artikel med gode tips til, hvordan du forbedrer dine Google AdWords kampagner. Denne gang gennemgår jeg 10 gode måder til at forbedre dine annoncer, så du sikrer størst mulig ROI af din AdWords annoncering. Jeg har tidligere skrevet om 8 tips til at forbedre din
Læs Mere →Jeg har tidligere skrevet om 8 tips til at forbedre din AdWords opsætning, hvor jeg så lidt nærmere på hvordan selve kontoen og strukturen skulle opbygges. Nu bevæger vi os lidt længere ned og ser på yderligere 6 gode tips til, hvordan du kan forbedre dine indstillinger på de
Læs Mere →Der er mange knapper at skrue på i Google AdWords. I en lille artikelserie vil jeg forsøge at gå nogle af dem igennem og give dig forskellige små tips, som alle kan være med til at forbedre effekten af din AdWords konto. I denne – den første
Læs Mere →Når man første gang starter en AdWords kampagne op, får man Googles standardopsætning, hvilket kan være udmærket til en begynderkampagne eller hvis budgettet er under 2.000 kr. om måneden. Men ligesom en racerbil ikke har automatgear, skal en kampagne med et bare lidt større budget ikke baseres
Læs Mere →Jeg har en del kunder, der anvender annoncer på Google – de såkaldte AdWords – med stor succes. Men jeg møder også mange, der selv har forsøgt sig med at oprette og vedligeholde en AdWords kampagne og som er meget skuffede over de resultater, de har opnået
Læs Mere →Søgemaskineoptimering er et spørgsmål om at lave en forbindelse mellem det, der bliver søgt efter (søgeterm) og så noget fantastisk og unikt indhold, der ikke findes bedre på nettet. Der skal altså fokuseres på søgeord og indhold i enhver god SEO indsats. Der findes så en række yderligere
Læs Mere →