Der er mange, der efterhånden har fundet ud af, at har man det rigtige indhold med de rigtige tekster på sin hjemmeside, så har man større sandsynlighed for at komme til tops i Google. Det er der ikke noget nyt i. Men samtidigt med denne forståelse er
Læs Mere →Google justerer løbende sin søge-algoritme for at give brugerne de bedste søgeresultater på hver enkelt søgning og for at komme manipulation af resultaterne til livs eller i hvert fald få skåret ned på dem. Inden for de sidste par år har der været et par store opdateringer,
Læs Mere →Søgemaskineoptimering er et spørgsmål om at lave en forbindelse mellem det, der bliver søgt efter (søgeterm) og så noget fantastisk og unikt indhold, der ikke findes bedre på nettet. Der skal altså fokuseres på søgeord og indhold i enhver god SEO indsats. Der findes så en række yderligere
Læs Mere →Skiftet i retning af et mere digitalt medieforbrug er lige blevet mere konkret. Sidste torsdag rapporterede Amazon.com, at de efter kun fire års salg af ebøger nu sælger flere ebøger end trykte bøger. Og det omfatter ikke engang de gratis ebøger, som Amazon også distribuerer! Lægges de til vil det give en endnu mere overbevisende statistik. Ifølge Amazon,
Læs Mere →Da jeg var sælger i Hewlett-Packard i starten af 90’erne var vi vilde med at sende brochurer og produktinformationer til kunder og potentielle kunder. Det var (stort set) den eneste måde kunderne kunne få information på, så vi vidste at de på eller andet niveau var interesserede
Læs Mere →