Search Marketing Rapport er Agilitors analyser af søgemaskinemarkedet i forskellige brancher. Vi klarlægger de vigtigste søgetermer i interessante nicher eller markeder og undersøger efterfølgende hvilke virksomheder, der er mest synlige i Google på de pågældende søgetermer.
De mest synlige virksomheder er højst sandsynligt også de virksomheder, der skaber den største trafik fra søgemaskinerne og dermed har de bedste forudsætninger for at få størst forretningsmæssigt udbytte af deres investering i deres hjemmeside. De enkelte spillere i en branche har således mulighed for at benchmarke op imod konkurrenterne og se om en investering i Search Marketing ydelser er nødvendig for at kunne opretholde eller forbedre konkurrencesituationen online.
Vin – Search Marketing Rapport (August 2012)
Agilitors brancherapport for vin viser, at det er to relativt ukendte vinfirmaer, der er mest synlige online. Der er stor spredning i søgeresultaterne og kun få dominerer, hvilket tyder på at kun meget få vinfirmaer har investeret i Search Marketing. Download rapporten gratis nedenfor: